KALİTE POLİTİKAMIZ
İlgili yasalar ve mevzuatlar çerçevesinde kurum şartlarının tam ve etkin
bir şekilde kullanımıyla hizmet verdiğimiz hastalarımıza hasta hakları
doğrultusunda doğru teşhis ve tedavi yöntemleri uygulayarak zamanında,
kaliteli, güvenilir, tercih edilen sağlık hizmeti sunmak, hastaların ve
çalışanların memnun olacağı sürekli gelişen etkin bir yönetim ve uygulama ana
politikamızdır.
TEMEL DEĞERLERİMİZ
· Kalite ve
Üretkenlik; hizmet üretiminde kaliteden asla taviz vermeden sistemli izlemeler
yaparak, elde edilen sonuçları, sunulan hizmetleri geliştirmekte kullanmak.
· Kurumsal verimlilik;
modern çağın gereklerine uygun, tüm alanlarda halkla bütünleşen düzenlemeler
sayesinde verimli hastane hizmeti sağlayan kuruluş olmak.
· Hasta hakları; hasta
haklarına saygının ön planda olduğu etik kurallara uygun sağlık sunumunun
geliştirilerek bölge hastanelerine örnek olmak.
· Memnuniyet; hem
hizmet verdiğimiz hastalarımızın hem de beraber çalıştığımız mesai
arkadaşlarımızın memnuniyetinin ön planda tutulduğu, iletişimin teknoloji ile
beraber her alanda aktif kullanıldığı bir kurum politikası geliştirmek.
· İletişim; Bölgedeki
sağlık ve sağlık dışı kurumlarla iyi ilişkiler geliştirerek sağlık hizmetlerine
yönelik kampanyalara katılma ve/veya destek olma konusunda işbirliğine gitmek.
· Eğitim; sağlık
hizmetleri eğitimlerinin gerek hasta ve hasta yakınlarına, gerek hasta
olmayanlara ulaşmasını destekleyen, bünyesindeki sağlık personellerinin mesleki
gelişimleri için gerekli ortam ve kolaylıkları sağlayan, stajyer sağlık
personelinin kurum içi mesleki gelişimine katkıda bulunan bölgesinde lider
sağlık kurumu olmak temel değerlerimizdir.